Garantie en Retourneren
Garantie:
Bij ontvangst ben je als consument verantwoordelijk voor het controleren van de kwaliteit van het product en of de bestelling compleet is. Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dien je binnen 2 dagen na levering aan ons te melden.
Retourneren:
Het kan wel eens voorkomen dat je een artikel, of bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen houden. Wat de reden ook is, bij ons kun je een artikel binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. (mits deze voldoet aan onderstaande retourvoorwaarden)
Aan het ruilen en retourneren zijn een aantal voorwaarden verbonden;
- Artikelen dienen binnen 30 dagen retour gestuurd te worden in een deugdelijke verpakking.
- Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd te worden.
- Wanneer het totale orderbedrag door gedeeltelijk retourneren daalt tot onder €50(NL)/€60(BE), dan wordt de gebruikelijke verzendbijdrage van het retourbedrag afgetrokken.
- Schade en het zoek raken van het pakket tijdens het transport is op eigen risico.
- Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde enveloppen worden door Hippe Girls niet aangenomen, ongeacht de reden van het terug sturen.
- Het terugstorten vindt doorgaans plaats binnen enkele werkdagen en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending plaats.
Het retouradres is:
Hippe Girls
Zadelmakerstraat 64
1991 JE Velserbroek
De kosten van retour zenden zijn voor eigen rekening en vergeet je gegevens niet toe te voegen aan je retour d.m.v. dit formulier
Garantie:
Bij Hippe Girls geven we om onze producten en doen we ons best om ze in topconditie aan jou te leveren. Toch kan het wel eens voorkomen dat een bestelling kapot gaat of beschadigd raakt tijdens de verzending, of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Als het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorgen voor reparatie of vervanging.
Garantie op sieraden:
Bij Hippe Girls is garantie op breuk van sieraden uitgesloten. We vragen je vriendelijk om voorzichtig om te gaan met je sieraad.
Hippe Girls geeft 1 maand garantie op haar sieraden.
Na deze periode kun je aanspraak maken op onze coulanceregeling:
Coulanceregeling:
- Vanaf 1 maand tot 3 maanden ontvang je 40% korting op een nieuw sieraad.
- Van 4 maanden tot 6 maanden ontvang je 20% korting op een nieuw sieraad. (De korting wordt berekend op het bedrag dat je hebt betaald voor het sieraad.)
Breuk wordt niet erkend als fabrieks- of materiaalfout, omdat dit gebruikersschade is.
De garantie gaat in op de dag dat wij het product naar jou opsturen. Als je een sieraad cadeau geeft, adviseren wij je om het sieraad goed te controleren. Het is voor ons niet mogelijk om te achterhalen hoe vaak en hoe lang een sieraad is gedragen. Daarom kiezen wij voor een garantieperiode van 1 maand na verzending.
Het is belangrijk om je sieraden af te doen tijdens het sporten, douchen, slapen, enzovoort.
Chemicaliën zoals die aanwezig zijn in sommige soorten shampoos, parfums, haarproducten en chloorwater kunnen het sieraad aantasten en er voor zorgen dat steentjes los laten.
Sieraden met steentjes zijn kwetsbaar. Door temperatuurverschillen, contact met water, parfum en crèmes kunnen de steentjes na verloop van tijd loslaten. Als je een sierraad met steentjes laat vallen, is de kans aanwezig dat de steentjes losraken.
We raden je ook aan om je sieraden niet te dragen tijdens het douchen (in bad gaan), in bed of tijdens het sporten. Laat je sieraden ook niet 's nachts om en bewaar ze in een afgesloten doosje. Wij snappen dat je als ouder niet zit te wachten om oorbellen meerdere keren per week uit te doen en dat je ervoor kiest om wel met oorbellen te zwemmen, te douchen etc. Weet wel dat deze keuze ervoor kan zorgen dat steentjes los laten, emaille kan loslaten op den duur en dat dit het gevolg is van bijvoorbeeld vocht.
Als er iets mis is met een sieraad, stuur ons dan een e-mail met een foto van het mankement en het ordernummer. Wij zullen deze klacht zo snel mogelijk behandelen en je op de hoogte houden via e-mail.
Als we het probleem niet via e-mail kunnen beoordelen, kunnen we je vragen om het product eerst naar ons terug te sturen.
Let op: Wij geven geen garantie op verlies.